Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Dongen, Nederland van BCEMI Versteeg - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Dongen, Nederland van BCEMI Versteeg - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg BCEMI

25 Februari 2016 | Nederland, Dongen

Wat in januari 2015 begon als een enthousiast idee is inmiddels een feit.
We gaan naar Australië voor ruim 5 maanden!!

De tickets zijn gekocht, de scholen voor onze meiden gekozen en we hebben een fantastisch huis gevonden in Victoria Point waar we zullen wonen van eind augustus tot begin december 2017.

We zijn helemaal in onze nopjes met de vlucht. Op 25 juli a.s. vertrekken we; Down Under tegemoet. Op de heenreis stoppen we 2 keer een dag: Op Imke's verjaardag zijn we in Dubai en de dag erna in Singapore. Gewoon superleuke extraatjes:)
Op 28 juli arriveren we in Darwin. Vanuit daar gaan we een maand reizen. Grofweg zullen we Darwin, Alice Springs, Adelaide, Melbourne, Canberra en Sydney gaan bezoeken. We reizen per auto en slapen waar we uitkomen. De eerste dagen zelfs onder de sterren!!

Vanuit Sydney reizen we door naar Victoria Point, een stad ongeveer een uur ten zuiden van Brisbane. Daar zullen we ruim 3 maanden geen deelnemen aan het 'normale' Australische leven. De kinderen gaan er naar school en wij gaan er..... tja.... genieten!

Op deze site houden we jullie op de hoogte van onze reis.
Enjoy! (zullen wij zeker doen:)