homeexchange.com - Reisverslag uit Dongen, Nederland van BCEMI Versteeg - WaarBenJij.nu homeexchange.com - Reisverslag uit Dongen, Nederland van BCEMI Versteeg - WaarBenJij.nu

homeexchange.com

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg BCEMI

01 Maart 2016 | Nederland, Dongen

Ik kan jullie allemaal de site www.homeexchange.com aanbevelen.
Via deze site (een soort FUNDA om huizen te ruilen) hebben we kennis gemaakt met Joe en Collene. Een echtpaar uit Victoria Point. Wij mogen gebruik maken van hun huis en zij komen in ons huis wonen.
Gewoon, op basis van vertrouwen.

In de laatste maand waren we ook op zoek naar een adres in de buurt van Cairns. Weer wat mensen benaderd en uiteindelijk kregen we bericht terug van een echtpaar uit de buurt van Townsville. Ze bieden ons onderdak aan voor 2 weken en willen ons zelfs, met hun private boat, naar hun beachhouse varen! Niet omdat het moet, maar omdat het kan.....

Daarnaast ook nog kennis gemaakt met James en Amanda uit Mitchelton. Zij komen in december/jan in ons huis wonen en wij in hun huis. Slechts een paar wijken verwijderd van het huis van onze vrienden Robert en Susan. We kijken nu al uit naar een gezellige (warme) kerst!

Ik zeg: lang leve homeexchange.com