Waar was dat feestje?? - Reisverslag uit Dongen, Nederland van BCEMI Versteeg - WaarBenJij.nu Waar was dat feestje?? - Reisverslag uit Dongen, Nederland van BCEMI Versteeg - WaarBenJij.nu

Waar was dat feestje??

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg BCEMI

08 Juli 2016 | Nederland, Dongen

Wat een gezellig weekend hebben we gehad! Afgelopen zaterdag vierden we Imke's verjaardag. Op 26 juli wordt ze 9 jaar, maar dan zitten we in Dubai. Beetje ver om iedereen naar toe te laten komen:)

De verjaardag van Imke hebben we gecombineerd met ons 'afscheidsfeestje'. Bijna al onze vrienden zijn geweest en wat zijn we allemaal verwend. Imke was een stralende jarige en werd door iedereen in het zonnetje gezet (de zon was het grootste gedeelte van de dag helaas ver te zoeken!!!)
Ons gezin is ook flink verwend met allemaal typisch lekkere Hollandse dingetjes zoals stroopwafels, hagelslag, drop en pindakaas. Lekker om mee te nemen naar Oz. Wel even goed de douane regels bekijken. Bij het programma Border Security zijn ze altijd zoooo streng;)

De BBQ smaakte heerlijk en later in de middag liet zowaar de zon zich ook nog zien zodat we heerlijk in de zon konden zitten. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt, in de tuin en daarbuiten!
Wat fijn om te zien dat zoveel mensen met ons meeleven.

Op het werk wordt mij dagelijks een aantal keren de vraag gesteld: 'hoe lang moet je nog?' Het lijkt wel of het hele team meeleeft. Steeds vaker nemen collega's 'alvast afscheid' voor het geval ze me niet meer zien voor ons vertrek.
Gisteren werd ik door een groep lieve collega's onverwacht in het zonnetje gezet. Een prachtige bos bloemen prijkt nu op ons dressoir, de chocolade is al half op en het snoep voor de meiden gaat het niet redden tot het vliegtuig;)
Het is dan ook nog maar 'eventjes' voor we vertrekken! Maar wat hebben we er zin in!

Deze week zijn we begonnen met het leegruimen van de kamers. Persoonlijke spulletjes in verhuisdozen en in de berging. We willen dat het huis comfortabel is voor onze gasten, maar wel met zo min mogelijk persoonlijke spullen van onszelf.
Voor degene die het nog niet wisten: het huis wordt de eerste maand verhuurd via AIRBNB. Er komen 3 gezinnen: uit België, Baghrein en Frankrijk. Daarna hebben we het huis geruild met 2 koppels uit Australië. En wij wonen die tijd dus in hun huizen.
Veel mensen vragen of ik het wel vertrouw: 'vreemden in je huis'. Bert en ik kunnen volmondig 'ja' daarop zeggen. We hebben er vertrouwen in dat er mensen bestaan die netjes met andermans spullen omgaan. En we hopen dat deze mensen in ons huis verblijven;)

De volgende blog zal gaan over de Nijmeegse vierdaagse. De laatste training is afgerond. Emma en ik zijn er klaar voor!

• 08 Juli 2016 - 17:37

Willem En Shana:

Mooi geschreven en jammer dat wij er niet bij konden zijn. Voordat jullie weggaan halen we de schade zeker in! Xx