Nog 63 dagen... - Reisverslag uit Dongen, Nederland van BCEMI Versteeg - WaarBenJij.nu Nog 63 dagen... - Reisverslag uit Dongen, Nederland van BCEMI Versteeg - WaarBenJij.nu

Nog 63 dagen...

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg BCEMI

23 Mei 2016 | Nederland, Dongen

Jeeeeetje, wat gaat de tijd hard. Zo luid je het nieuwe jaar in met champagne en zo heb je nog 63 dagen te gaan voordat je vliegt!

63 dagen waarin nog veel geregeld moet worden. Eigenlijk niet eens zoveel voor de reis. Veel is al geboekt en veel willen we ook niet regelen:

Tot Adelaide reizen we georganiseerd. Lekker makkelijk, in een 4wheeldrive stappen en zien waar de chauffeur ons brengt.
In Adelaide staat onze camper klaar en dan maar rijden. Grove route uitgestippeld, maar voor de rest..... Vooral kijken waar de dag ons brengt.

De camper hebben we afgelopen week geboekt. Wat een zoektocht was dat. We wilden geen mega grote camper, maar wel een camper waar we met z'n vijven inpassen. Ook een toilet was een must.
Uiteindelijk uitgekomen bij een Paradise shower + toilet. Google maar eens en je ziet hem meteen.
Er zijn binnen voor 4 personen slaapplaatsen en er wordt een 2-p tent bijgeleverd. Wij gaan uiteraard proberen met z'n vijven erin te slapen. Hahaha... lekker knus:)

Ondertussen ook 2 apps (MDH Roadie & Campermate) gevonden met alle campings in Australie. Nouja, ALLE?? Geloof het niet, maar het zijn er wel mega veel! En het mooie is: de meeste zijn gewoon GRATIS!! Dat hoor je als Nederlander toch het liefste he;)

Maar veel geregel dus. Dat komt vooral omdat je alles toch goed wilt afsluiten voordat je gaat. Op het werk alles goed overdragen, thuis het huis netjes achterlaten voor onze gasten en de huisdieren goed onderbrengen.
Voor Nila (onze Maltezer) hebben we een super goed logeeradres gevonden. Ze gaat naar vrienden in Friesland. Ze start met 2 weken op de camping. Gaat ze zelf ook een beetje op vakantie:)
De kippen gaan naar een lief collegaatje en de vis mag bij de buurvrouw zwemmen!

De ortho-afspraak voor de meiden is ook al gemaakt. We gaan naar White Orthodontics. Ben benieuwd of Australische beugels anders zijn dan Nederlandse;)
Startdatum voor de meiden op school is donderdag 1 september. Daarvoor nog uniformen passen en kennis maken op school.

En voordat we gaan nog 1 uitdaging: de Nijmeegse vierdaagse! Ook dit jaar loopt Emma weer de 30 km met opa en oma. En ik??? Ik waag me dit jaar aan de 40 met mijn collega's....
Dus vrijdag hopelijk de intocht op de Via Gladiola en maandag de uittocht op Schiphol:)

Kortom, nog 63 dagen met uitdagingen. Leuk leuk leuk!

• 23 Mei 2016 - 22:25

Edith:

Ik ga jullie volgen. Succes met het lopen vd vierdaagse!

• 24 Mei 2016 - 15:22

Ingrid Visser:

Wow! Exciting allemaal!! Sportief van jou, die 40 km. Heerlijk fit & healthy naar jullie grote avontuur. Succes met alles